A fejlécet Gina készítette, akinek ezúton is hatalmas köszönet :)

2013. január 7., hétfő

106. Tagadás






"Már egy hónapja semmi hírem sincs felőled. (...) A két kezem közé kell fognom a fejem éjjel és nappal, üres és túlterhelt óráimban egyaránt, hogy meggyőzzem magam róla, hogy valóban létezel valahol, és egy napon majd visszajössz hozzám, megérintesz a kezeddel, elsimítod a ráncaimat, a félelmeimet. (...) Tudd, hogy egész életemben várni foglak, még akkor is, ha öreg leszek, és semmire sem fogok emlékezni."




-         Ez meg miféle kérdés? – Nézek rá mosolyogva.
-         Eldöntendő – vágja rá, mire elnevetem magam.
-         Tudod, hogy mindenképpen visszamennék Los Angelesbe. Ott lakom, vagy valami olyasmi – bizonytalanodom el hirtelen. Sose lesz már tisztázott az a kérdés, hogy hol is lakom.
-         Nem, a kérdés az, hogy velem jössz-e? Velem szállsz-e le a gépről? Ha igen, akkor utána talán elviszlek még egy randira. Van egy hely, amit meg szeretnék mutatni – simogatja meg a hajam, amitől megint elgyengülök. Furcsa, hogy ezt érzem egy ilyen pasi iránt, aki nem Niko. Semmi sem normális vele kapcsolatban és mégis megvan a varázsa, hisz lehet, hogy teljesen, totálisan kattos, de érdekes módon, én normálisnak érzem magam mellette. Nem igazán tudom, hogy van ez, viszont nem is akarok foglalkozni vele. Minek?
-         Rendben – bólintok rá az ötletére.
-         Rendben – bólint ő is, majd mire egyet pisloghatnék, már mászik is ki az ágyból, hogy felöltözzön és egy cigit dughasson a kívánatos ajkai közé. – Na figyelj szexi, én most lelépek, a repülőjegyet elintézem és majd küldök egy üzenetet, hogy hol és mikor. Gondolom a három barátod is velünk jön, a kérdés már csak az, hogy a kedves nénit is visszük-e – mosolyog rám, miközben az ingét gombolja.
-         A kedves nénit Dorahnak hívják és nem jön velünk. Nem bírná – kuncogok fel. Valószínűleg szívrohamot kapna, ha meglátná milyen a lakásom Los Angelesben. Ezt pedig nem kockáztatom meg.
-         Oké tündérke, vigyázz magadra – hajol le hozzám és homlokom puszil.
-         Két csók egy reggelre már sok lenne? – Nézek rá kérdőn, mire elneveti magát.
-         Tündérke még meg kell tanulnod, hogy a pillanatra kell várni. Én érzem mikor van itt az ideje egy csóknak, egy érintésnek, egy dugásnak, te még nem, de ha akarod megtanítom.
-         Mikor jó a pillanat? – Kérdezem halkan. Tényleg érdekel mit felel.
-         Amikor megvan a varázslat a levegőben. De azt a manók nem osztják sűrűn. Meg kell várni, a csók pedig attól lesz varázslatos, ha a tökéletes pillanatban csattan el. Anélkül, csak egy csók, semmi több – von vállat, én pedig homlokráncolva figyelem, ahogy elsétál. Ha ez a pasas 100-as én nem tudom mi legyek… Hogy lehetnek ilyen eszmefuttatásai? És mégis, hogy lehet, hogy úgy gondolom van némi igazság abban amit mond?
-         Váááá – fordulok hasra, hogy a párnába visíthassak. Totálisan összezavar ez furcsa férfi. Olyan valahol, mint Niko öregebb és őrültebb kiadása. Helyben vagyunk. Megint Niko. Miért nem tudom kiverni a fejemből? Miért??? De ha már a fejemből nem is tudom kiűzni, hogy milyen volt, legalább a szívem felejtené el. Bár a legideálisabb az lenne, ha mindkettő törölt elemnek tekintené a fájlt, viszont ez csak hiú ábránd marad. Hiányzik. Még most is szeretem és a fél karom adnám, ha újra mellette ébredhetnék. Ha láthatnám az álmos gyönyörű zöld szemeit. Fene esne bele, amiért ezt tette. Elcsavarta a fejem és eldobott, mint egy koszos rongyot. Gyűlölöm. Imádom. Fáj. Elmúlik.
Nem, sosem múlik el. Ez nem.
Persze tudhattam volna.  Ahol ilyen tűz van ott valaki meg fog égni. De miért nekem kellett? És miért kívánom azt, hogy bár égetne meg újra, csak még egyszer, csak utoljára? Miért hiányolom annyira azt az emésztő tüzet, ami annyi fájdalmat és mégis annyi gyönyört okozott? Miért lett a ketyegőm egy rohadt áruló? Miért akar hozzá szaladni még mindig?
Annyira akarom őt, még most is.
Két napig kínoz a hiánya, aztán a reptéren, Sean megint fejbe ver. Mintha csak álom lett volna a két napos pokol. Sikítozó lányok és testőrök hada fogja körbe, ő pedig csak szexin mosolyog, férfiasan, magabiztosan, könnyedén lépked előre miközben integet. Teljesen elvarázsol, hogy megint kifogástalanul néz ki. A farmerjánál csak a szürke pólója szűkebb, a napszemüveg úgy néz ki még itt is elengedhetetlen kellék a számára. A széles karimájú kalap mélyen a fejébe van húzva, de amint elém ér, kicsit feljebb pöccinti.
-         Helló tündérke – köszönöm vigyorogva. A beszéde kicsit vontatott, biztos vagyok benne, hogy nem egészen józan.
-         Szia szexi – nevetek rá, mire még szélesebb lesz a mosolya.
-         Kávé – suttog, mire aprót biccentek és a büfé felé fordulok. Meglep, mikor a kezem után nyúl és összefűzi az ujjainkat. – Csüccs ide – paskolja meg a térdét, majd az ölébe húz, amint lehuppant a székre. – Hiányoztál esőlány – suttog a nyakamba, miközben a karjait birtoklóan fonja a derekam köré. Andyék messziről figyelnek minket, nem akarnak zavarni, de érzem, hogy bámulnak. Ám nem csak ők tüntetnek ki a figyelmükkel. Minden szempár ránk szegeződik, a vakuk ezerrel villognak, minden pillanatot megörökítve. Nem törődöm semmivel, a karom a nyaka köré fonom és belesimulok az ölelésébe.
-         Miért hiányoztam? – Cirógatom meg a tarkóját.
-         Szeretem amikor irigykedve néznek – bök a fejével a minket vizslatók felé. – Senki nem érti, hogy miért ülsz az ölemben – kuncog fel. – De nem is baj – csókol a nyakamba, miközben a keze a combom simítja végig. – Ha nem lennék próbaidőn, felvágnálak az asztalra és itt dugnálak meg mindenki szeme láttára – nyalja végig a fülcimpám, amibe beleremegek. – De ez megint nem az a pillanat – susog tovább.
-         Utálom, hogy ezt csinálod velem – sóhajtok nagyot, hisz a testem egy perc alatt az uralma alá hajtotta.
-         Én is utálom, hogy este egy húszéves csitriről fantáziálok éjszaka és álló fasszal kelek reggelente. De nincs mit tenni tündérke – harap gyengéden a vállamba. Ha nem mondanák be, hogy fel lehet szállni a Los Angelesbe tartó járatra, minden bizonnyal addig fészkelődnék az ölébe, míg a reptér mosdójában nem kötnénk ki. Kívánom. Nincs mit tagadni ezen.



Kávé illatra ébredek, miközben egy kéz simogat. Hihetetlenül lüktet a fejem és ég a gyomrom is. Homályos a tegnap este, de talán aki velem van az majd elmeséli mi is történt. Lassan nyitogatom a szemeim, szerencsére elég sötét van a szobában, így nem kell a napfénnyel is megküzdenem. Így se járok jól. Leena meztelenül ül az ágyamon és mosolyogva húzgálja végig a mellkasomon a műkörmös ujjait.
-         Mit csinálsz itt? – Dörzsölöm meg a szemeim álmosan, majd felfedezem, hogy nem csak rajta nincs ruha. A nadrágom az éjjeli lámpán lóg, a pólóm a küszöbön pihen, a zoknim a szoba két sarkában hever, az alsóm pedig… fogalmam sincs hol van. Annyi biztos, hogy Leena csipkés rózsaszín melltartója a fejem alatt van. Remek.
-         Vehetném sértésnek, hogy nem emlékszel rá, hogy este arra kértél, hogy maradjak, majd kicsit elszabadult a benned lévő állat – simít végig sejtelmesen mosolyogva a nyakán, ami ki van szívva. – De amilyen állapotban voltál azon is csodálkozom, hogy sikerült felkelned – csókol szájon. Tiltakozni sincs erőm.
-         Legalább húztunk gumit? – Pislogok körbe, valami biztosítékot keresve arra nézve, hogy nem voltam olyan hülye, hogy óvszer nélkül dugtam meg. Frász tudja hány pasit tart.
-         Tudod, hogy szedek fogamzásgátlót – húzza fel az orrát. – Bár régen nem bántad volna, ha teherbe esek. Emlékszel? Két hónap után rá akartál venni, hogy szüljek neked gyereket, mert nem akarsz öreg apuka lenni – fekszik mellém nevetve és a hasamra hajtja a fejét.
-         Nem attól félek, hogy teherbe ejtelek, hanem attól, hogy összeszedek valami finom kis nemi betegséget – morgok.
-         Reggel még mindig hisztis és gonosz vagy. Az éjjeliszekrényen van a kávéd, idd meg – simogatja meg az oldalam. Más esetben nem hallgatnék rá, de most úgy döntök élet halál kérdése, hogy magamba juttathatok-e némi koffeint.
-         Amúgy – köszörülöm meg a torkom, majd rágyújtok egy cigire. – Akkor még azt hittem, hogy ha terhes is leszel, tuti tőlem lesz a baba. Később már nem volt ez ilyen biztos igaz? – Pislogok le rá, mire elhúzza a száját. – De amúgy is kiröhögtél és azt mondtad akkor szülsz majd, ha harminc leszel, addig modellkedni akarsz és abba nem fér bele, hogy úgy néz ki, mint egy bálna – idézem vissza a szavait, amivel sikerült teljesen letörnie a lelkesedésem.
-         Az emberek változnak Niko. Te is változtál – fészkeli be az állát a köldökömbe.
-         Igaz – bólintok. – Mi történt tegnap? – Ráncolom össze a homlokom.
-         A koncert totális káosz volt, de nem a te hibád, te jó voltál. Kicsit többet ittál és lazább voltál, mint ahogy azt megszokták tőled, de a fiúk nem bírták, hogy nem karót nyelve kell állni odafent, szóval kiakadtak – harap az alsó ajkába. – Aztán lehánytad Mika cipőjét és elájultál. Csak itthon tértél magadhoz, mikor becipeltelek, de akkor már elég éber voltál mindenhol – rángatja meg a szemöldökét, tudatva, hogy begerjedtem. – Elszakítottad a topom – bök a fejével egy mosogatórongynak tűnő anyag felé, ami az ágytámlán van. – Még mindig tüzes vagy és türelmetlen, napokig foglak érezni – futtatja le az ujjait a mellei közt, egészen a hasáig, majd a kinyújtott karom kezdi cirógatni. – Gondoltam hajnalban, miután végeztél lelépek, de nem engedtél el. Én pedig elűztem a magányod – kúszik feljebb és a szám sarkába nyom egy puszit, amit némán hagyok. Minek is küldjem el? Hogy egyedül fetrengjek a sötét szobába? Akkor akár itt is maradhat. Tökéletesen mindegy.
-         Most hálásnak kéne lennem? – Nézek rá kérdőn, miközben ő a hajam simogatja.
-         Nem – csóválja meg a fejét elgondolkodva.
-         Én is így gondoltam. Nem te vagy az egyetlen kurva aki szétteszi a lábát nekem – vonok vállat.
-         Ne legyél ilyen kretén. Hát nem látod, hogy csak én maradtam neked? Én vagyok az egyetlen, aki szeret, aki gondoskodik rólad, aki nem hagy el soha – fogja a két tenyere közé az arcom. A baj ezzel csak az, hogy valahol igaza van. Rajta kívül tényleg a kutyát sem érdekelek.
-         Kibasztál velem – tör felszínre megint a sérelmem, amit tőle szenvedtem el. – Megcsaltál, pedig szerettelek – mutatok rá a tényekre, amit talán sose fogok tudni igazán feldolgozni, hisz nem értem a mai napig miért tette, mikor mindent megadtam neki, ami csak tőlem telt.
-         Hagyd, hogy jóvá tegyem. Niko én boldoggá tudlak tenni. Nem csak az ágyban, az életben is. Bármit megadok neked. Esküvőt akarsz? Hozzád megyek. Gyereket szeretnél? Szülök neked. Kurvát akarsz? Hát leszek a kurvád. Cseléd kell? Rendben. Csak ne hagyj el megint! Szeretlek érted? Annyira rohadtul szeretlek – csókolgatja végig az arcom, miközben szinte könyörög, hogy szeressem. – Nem érdekel, hogy belém rúgsz, hogy megalázol, az se, ha más nőkkel bújsz ágyba. Megérdemlek mindent, csak egyet kérek, hogy hozzám gyere haza mindig – néz mélyen a szemembe.
-         Miért? – Nézek rá kérdőn.
-         Nem érted még most sem? – Néz rám, úgy mintha minimum szellemi fogyatékos lennék. – Te vagy az életem és ezt a külön töltött hónapok se tudták semmissé tenni. Bármit megtennék érted csak hagynod kell, hogy a közeledben maradjak és kiszolgáljam minden vágyad. Akármit megkaphatsz tőlem – susog, miközben gyengéden simogat.
-         Már nem szeretlek Leena – sóhajtok fel, miközben szorosan lehunyom a szemeim. Fáj a fejem, nem tudom mit kéne tennem vagy egyáltalán azt, hogy mit is akarok én. Azaz de tudom mit pontosítva, kit akarok. Liát, de ez kivitelezhetetlen.
-         Tudom – bólint komolyan. – Őt szereted most is. Tudod mit? Nem érdekel. Ha összefutsz vele tőlem szeresd, vidd vacsizni, dugd meg, csinálj vele amit akarsz, csak hagyd, hogy veled legyek. Ennyit kérek nem többet. Szabad vagy csak azt kell engedned, hogy én szerethesselek – kuporodik a karomba.
-         Leena, komolyan az ágyasom akarsz lenni? – Ráncolom össze hitetlenkedve a homlokom. Ő nem ilyen lány. Ő mindig többet akar. Ezért is szerettem bele anno. Ambiciózus, magabiztos, vicces, energikus, dögös. Nem alázkodik meg csak így. Főleg nem egy férfi kedvéért. Ha a testét oda is adja viszonylag könnyen a szívét és a lelkét nem engedi. Azért küzdeni kell, azon nem lehet csak úgy átgázolni és ha mégis valaki megsebzi, hát egy felbőszített oroszlánnal tud vetekedni.
-         A tiéd akarok lenni – suttogja az ajkaim közé, majd olyan kétségbeesetten csókol meg, hogy megremegek tőle. Nem tudok ellenállni vagy nemet mondani. Végül is nem kér szinte semmit csak, hogy néha vigyem ágyba, hogy mellettem lehessen. Miért ne? Miért ne tehetnénk egymást ismét boldoggá? Miért ne lehetne ő az aki mellettem van, aki mellett nem érzem magam olyan rohadtul egyedül?
Lia elment, sosem fog megbocsátani, de ha mégis, hát Leenat ismét elhagyhatom. Addig pedig…
Addig csókolhatom és hazudhatom, hogy kell nekem.



Izgatott vagyok. Mintha életem első randija lenne. Tudom, hogy csak bulizni megyünk, de Seannal megjelenni valahol, az más, mintha csak úgy egy pasival indulnék neki az éjszakának.
-         Kész vagy már baby? – Dugja be Alex a fejét a szobámba. Ma este nála alapoztuk meg a hangulatot. Elmosolyodom ahogy rá nézek. A pupillái teljesen ki vannak tágulva, a hatalmas óceánszínű szemei ki vannak festve, az ajkán rózsaszín szájfény pihen, a fején flitteres kalap díszeleg, a fehér trikója teljesen a testére tapad, a fekete farmer a combjaira simul, a körmei feketére festve virítanak az ujjai között pedig egy füves cigi füstölög. Imádnivaló, dögös, polgárpukkasztó és szívem szerint ágyba vinném, hogy leszedhessem róla az összes ruhát és lenyalogathassam a kívánatos ajkairól azt az isteni ízű szájfényt. De nem lehet. Már felöltöztem, a hajam is kész és a vörös rúzs nem mutatna jól a bőrömön elkenődve. De ez ma ilyen buli. Valami meleg producer szülinapjára vagyunk hivatalosak. Alex alanyi jogon van meghívva, na meg a régi románc miatt, ami közte és az ünnepelt közt szövődött sokáig, engem viszont Sean csábított el, aki perceken belül itt lehet értünk.
-         Készen – bólintok, miután a vörös körömcipő is felkerült a lábamra.
-         Gabriel is tök készen van – kuncog fel édesen, akár egy gyerek, aki rossz fát tett a tűzre, de mégse bánja a kis csínytevését. - Szerinted lecsuknak, mert elhoztam ide? – Öleli át a vállam és selypítve beszél hozzám. Sikerült már a buli előtt elszállnia. – Végül is szóltunk a szüleinek és beleegyeztek. Báááár… - nyújtja el a szót. – Arról nem volt szó, hogy teletömöm mindenféle finomsággal – néz rám, mintha a cinkostársa lennék. – Tudod a kokót egész jól bírja, a whiskyvel vannak bajai. De majd megedződik ugye? – Terel be a saját szobájába, ahol tényleg ott ücsörög a kisangyal. Még most is álomszép, ahogy a hullámos szőke fürtjei a sápadt arcába hullnak. Valahogy nem csodálkozom azon, hogy Alex nem bírt neki ellenállni és ki tudja hanyad rangú játékszerként elcsábította magához.
-         Még tök pucér – nevetek fel, amint meglátom, hogy teljesen szétesve ücsörög és a falat kémleli.
-         Hát igen! Ezért hoztalak ide! Segítened kéne, hogy mit adjunk rá.  Én erre gondoltam – ugrál a szekrényhez, mint egy ovis és egy fekete női ruhát vesz elő, amiben ő már többször parádézott előttem is itthon.
-         Előbb fürdenie kéne – nézek végig az angyalkán – majd lehuppanok mellé és finoman végigsimítom a vállát.
-         Te is látod a törpéket? – Pislog rám kérdőn, hatalmasra tágult szemekkel.
-         Hát persze édes. De menj el zuhanyozni, a törpék megvárnak oké?
-         Zuhany? – Bámul rám értetlenül.
-         Igen – bólintok. - Feltéve, ha nem akarod, hogy a combod összeragadjon Alex spermájától – bökök a lábaira, ahol még mindig ott van a pokolfajzatom élvezetének nedve, amin nem csodálkozom hisz alig egy órája még az egész ház tőlük volt hangos, meg az ágynyikorgástól. 
-         Kicsit fáj a fenekem – motyog Gabriel, amin elnevetem magam.
-         Azon csodálkoznék, ha nem fájna – kacagok. Végülis komoly igénybevételnek van kitéve szegény fiú. Szerintem nem tudja hova került, de jobb is.
-         Majd meggyógyítom, reggel – csillannak fel Alex szemei. – Hol van Jade? – Néz körbe, mintha csak most tűnne fel neki, hogy élete szerelme eltűnt. – Jade! Jade! Jade! – Kiabál fel-le ugrálva és tapsikolva akár egy négyéves. – Jade!
-         Mi van már? – Keveredik elő Jade mosolyogva, egy üveg pezsgővel a kezében, szintén teljesen bekészülve, egy olyan mini ruhában, ami csoda, hogy bármit is takar belőle.
-         Meggyógyítjuk Gabrielt ketten? – Ugrik Alex a párja nyakába majd egy cuppanós puszit nyom a szájára.
-         Hát persze életem – bólogat Jade. – Gondolom, velünk alszik ismét – mosolyog elnézően, mire megforgatom a szemeim. Furcsa, hogy nincs kiakadva azon, hogy meg kell osztoznia Alexen, az ágyán, ráadásul egy pasival. Azaz nem is eggyel hisz itt van Louis is, aki időről időre csatlakozik a fiúkhoz és ha ez se lenne elég, tegnap Alex addig sutyorgott nekem még én is az ágyukban kötöttem ki. – De ahogy elnézem előbb össze kéne kanalazni – lépked ő is mellénk kissé ingatagon.
-         Yvet nem láttad valahol? Ő varrja a kabátom és sehol se találom. De nekem kell az a kabát, annyira szexi – nyavalyog Alex.
-         A szobájában van, a kabátoddal együtt. Menj és keresd meg Liával, addig én életet lehelek az angyalba – kacsint rá Jade, mire Alex elkomorul.
-         Na ácsi, ácsi! Te csak ne lehelgess rajtam kívül senkibe életet oké? Ha lehelgetni akarsz, hát itt van ez – kezdi el az övét bontogatni, de Jade lefogja a csuklóit.
-         Nem úgy gondoltam te féltékeny, perverz kis dög – nevet fel, pedig ha ő is félrekacsintgatna, Alexnek akkor se lehetne egy szava se. De ez az ő dolguk, jobb ha kimaradok belőle. – Te már kiszívtad szegényt teljesen, én csak restaurálom, hogy használható állapotba legyen oké? De ezt egy bögre kávéval és egy hideg zuhannyal gondoltam megoldani. Viszont ne vidd a te lehelgetni valód messzire, ki tudja mi lesz később – mosolyog rá pajkosan, amitől Alex arcát egy eszeveszett vigyor lepi el. Kezdek félni, hogy szétreped az arca.
-         A limóban az ölembe buksz, most közlöm – pattan fel, majd kézen ragad és elkezd kifelé vonszolni. – Uhhh, gáz, hogy megint úgy állok ettől a nőtől, mint a cövek. Elég rám néznie – borzong meg látványos, miközben a szabad kezével eligazgatja magát a szűk farmerban, a másikkal pedig tovább rángat a folyosón, majd kopogás nélkül feltépi az ajtót. Yv ma sem néz ki jobban, mint tegnap, a szemei alatti karikákat még az alapozó se tudta elfedni, az egész lány csont és bőr és ő is szét van esve. Aggódom érte, bár tudom, hogy alig alszik mostanában, tekintve, hogy Alex éjjel-nappal boldogítja a jobbnál jobb jelmezötleteivel, amit a barátnőm megpróbál megvalósítani.   
-         Óh Alex – mosolyodik el Yv fáradtan, amint meglátja, majd pattan is fel, hogy az ágyhoz rohanhasson, ahol egy lila kabát pihen, amit tollak díszítenek. – remélem jó lesz – nyomja büszkén vigyorogva a kezébe, mire a kisördög azonnal bele is bújik a rikító ruhadarabba, ami úgy áll rajta, mintha ráöntötték volna. Minden bizonnyal azért, mert rá is öntötték.
-         Ez tökéletes – sóhajt fel, miközben végigsimít az anyagon, majd felkapja Yvet és a termetét meghazudtoló könnyedséggel pörgeti meg a levegőben. – Eszméletlen vagy és imádlak – puszilja szájon, amin meglepődök egy kissé, de azért velük együtt nevetek. – Megyek megmutatom a többieknek – ugrál ki a szobából, akár egy bakkecske, én pedig nevetve dőlök le a bevetetlen ágyra. Fáradt vagyok, de boldog. Szeretek ebben az őrültek házában lenni. Itt minden olyan könnyű.
-         Csak szerintem hasonlít egy kisiskolásra? – Néz rám Yv fáradtan mosolyogva, miközben felveszi a cipőjét, aztán felszív két csík kokaint, ami a fésülködőasztalra van kihúzva.
-         Nem, de te nem viszed kicsit túlzásba a kokót? – Biccentem oldalra a fejem.
-         Ezek nélkül nem bírnám az iramot. Alex egy energiabomba. Képes hajnal kettőkor is rám törni az ajtót és kikövetelni, hogy tervezzek neki ruhát – köszörüli meg a torkát. – És tudod milyen…. Nem lehet neki nemet mondani. Ha valamit akar azt azonnal akarja – sóhajt nagyot, aztán egy laposüveget süllyeszt el a táskájába, de csak azután, hogy belekortyolt.
-         Mikor aludtál utoljára? – Pislogok rá aggódva. Félek, hogy túlzottan beszippantotta Alex és ez az egész elmebaj, ami a házban uralkodik. Elvégre már hónapok óta itt él és neki nem volt pihenő. Én hiába szeretek itt lenni, lehet, hogy nem bírnám a nap huszonnégy órájában a kiképzést.
-         Fogalmam sincs, de ne aggodalmaskodj annyit oké? Bírom, ha pedig lemerülök esküszöm, hogy bekopogtatok hozzád elfoglalom az ágyad és addig ki se mászok a takaró alól, amíg ki nem pihentem magam oké? – Mosolyog rám biztatóan.
-         Oké – bólintok, ebben a percben pedig megszólal egy duda a ház elől. Sean! Úgy pattanok fel, mintha tűt szúrtak volna a hátsómba, majd tizenéves csitriket megszégyenítő izgatott kacajjal fogom kézen a barátnőm, hogy leszáguldhassunk a lépcsőn. A lépcső alján Andybe botlok, aki Debby és Lily derekába kapaszkodva röhögcsél.
-         Kurvára be vagyok állva mókuska – kacag rám, amint meglát, majd Deborah hátsójára paskol, aki meglepetten sikít fel, aztán mindhárman egyszerre nevetnek össze.
-         Látom, de azért óvatosan oké? – Nézek rá kérlelően, ő pedig megérti, hogy nem viselném el, ha ő is úgy járna, mint Pete.
-         Nem lesz baj, tudom hol a határ – kacsint rám, amire egy szemforgatással felelek. Istenem, ha mindenki tudná hol a határ jó is volna. De itt soha nem tudta senki. Talán mert Alex házában egy szabály van, hogy nincs szabály, így pedig határok se léteznek. De amint meglátom Seant, tollas stricikalapban és halvány rózsaszín bundában elfelejtem, hogy hány emberért is kéne aggódnom. Az ő szájából is egy kövér spangli lóg ki a szemét megint takarja egy napszemüveg, a mosolya ismét pimasz, a bőrnadrág pedig úgy feszül rá, mintha a második bőre lenne.
-         Gyere ide – tárja szélesre a karjait nevetve, nekem pedig nem kell kétszer mondani, felugrok az ölébe és nem érdekel, hogy ideális-e a pillanat vagy sem megcsókolom. A füttykoncert, ami elkezdődik, amint a szájára tapadok hidegen hagy, csak a vékony imádnivaló ajakit akarom az enyémeken tudni. Annyira felizgat, mint szinte senki más a világon. Hogy lehet, hogy még ilyen buzis cuccba is összefut a nyál a számban tőle? És ahogy csókol… Istenem még a gyomrom is beleremeg, a tűzbe, ami kettőnk közt egyre nagyobb lángon ég. A whisky ízét érzem a nyelvem hegyén, teljesen elveszek ebben az ismerős, szenvedélyes csókban.
-         Akarlak – nyögök a szájába, mire elneveti magát.
-         Nem adják azt olyan könnyen – dönt a falnak, majd egy kemény, de rövid csókot nyom a számra. - Dögös vagy – siklik a hatalmas tenyere a fenekemre.
-         Úgy nézek ki, mint egy kurva – nevetek fel, hisz tényleg ez az igazság.
-         Akkor ma én leszek a stricid. Ennél úgy sincs jobb biznisz – nyal végig a torkomon, majd a számba dugja a spanglit.



Ha minden döbbent arckifejezésért kapnék egy eurót, valószínűleg gazdag ember lennék. Hát ezt váltja ki, hogy Leena kezét fogom, mikor belépünk a divatbemutató helyszínére? A fotósok teljesen megőrülnek attól, hogy ismét együtt jelenünk meg, hát még attól, hogy hozzám bújik én pedig kérdés nélkül, ösztönösen karolom át a derekát. Tia mellettem a fejét csóválja, de nem szólal meg. Már a kocsiban tisztáztam vele, hogy nem vagyok senki véleményére kíváncsi. Azt teszek amit akarok, elvégre felnőtt férfi vagyok. Lehet a döntéseimmel nem egyet érteni, de közbeavatkozni nem.
Mika és Mad épp ezért nem jöttek el ma, pedig szintén hivatalosak erre a pofavizitre. Szívük joga, a lényeg az, hogy az én seggem le tudják kapni az újságírók és ezt sajnos mindenki tudja.
Utálom, hogy utálnak, de azt még jobban utálnám, ha éjjel nem lenne senki mellettem és egyedül kezdenék el megőrülni attól, hogy a lány akit szeretek nincs velem. Sőt sokkal inkább attól, hogy mással van. Utálom még a gondolatot is. De így van.
Így legalább van aki azt hazudja, hogy szeret, hogy érdek nélkül van velem. Én pedig azt tudom hazudni, hogy hiszek neki. Kölcsönös átverés.
-         Már megint vele? - Lép mellém Oli rosszallóan pislogva a távozó Leena felé.
-         Legalább te ne kezdd el öcsi – intem le, miközben egy cigit tuszkolok a számba és a székem kezdem keresni. Szerencsére Tia kiment és rábök egy fehér kényelmetlennek tűnő összecsukható csodára az első sorban.
-         Hülyeséget csinálsz – ránt vállat. – Tia hívott, hogy jöjjek ide, mert szarul nézne ki két üres szék az első sorban. Mad és Mika ennyire nem bírják elviselni, hogy fasz vagy? – Liheg szorosan a sarkamban az öcsém.
-         Befognád? – Nézek rá villámokat szóró szemekkel, a vállam mögött, miközben végigbukdácsolok a sorok között. Alapjáraton nincs bajom azzal, hogy Oli amolyan ami a szívén az a száján típus és sosem tudja befogni a lepcses száját, de most komolyan kezd az idegeimre menni.
-         Oké, vettem. Nem akarsz róla beszélni – tartja fel a kezeit magadóan. – Mikor mondod el anyáéknak? – Locsog tovább.
-         Soha – vágom rá szűkszavúan.
-         Ugye tudod, hogy ki fognak akadni, ha az újságokból tudják meg, hogy megint azt a… - harapja el a mondat végét, mikor újból csúnyán nézek rá. – Szóval Leenat preferálod – fogalmazza meg finomabban a mondanivalóját.
-         Tudom – huppanok le a székre, majd intek Tiának, aki azonnal mellettem terem. – Hoznál egy pohár pezsgőt? Azaz nem, inkább egy üveggel – morfondírozok el. Ha Oli fog mellettem ülni, kell valami ami elbódít, mert ha józan maradok tuti megölöm.
-         Nem lehetne, hogy legalább addig józan maradj, amíg nyilvános helyen vagy?
-         Te ültetted mellém – bökök a testvéremre. – Szóval nem, nem lehetne. Kérek egy üveg pezsgőt. Most – parancsolok rá.
-         Ha nem én megyek úgyis szerzel magadnak igaz? – Húzza fel kérdőn az egyik szemöldökét.
-         Nem, akkor nem pezsgőt szerzek, hanem valami jóval ütősebbet, szóval spuri van – hessegetem el.
-         Csak, hogy tudd, nem vagyok a cseléded, szóval kérd szépen – vágja csípőre a kezeit, miközben morcosan pislog rám.
-         Lécci – rezgetem meg a szempilláim, mire megforgatja a szemeit és eltűnik valamerre.
-         Liával mi lesz? – Fordul felém újra Oli, miközben a lábaival dobol.
-         Hagyd már abba – fogom le a térdét idegesen.
-         Bocsi, tudod, hogy nem bírok egy helyben maradni sokáig – mosolyog bűnbánóan.
-         Hogyne tudnám, hogy egy hiperaktív, minden lében két kanál, kis seggdugasz vagy. Én vagyok a bátyád volt szerencsém már párszor a kibírhatatlan természetedhez, nem véletlenül fogadtam meg, hogy soha többet nem jössz velem turnéra, mert mindenkit megőrjítesz magad körül a hülye pörgéseddel és azzal, hogy senkit nem hagysz aludni, mert neked pofáznod kell folyamatosan valami baromságról, ami senkit sem érdekel – dörrenek rá.
-         Mekkora egy tapló seggfej vagy ma – húzza fel az orrát.
-         Ma is – vigyorgok önelégülten.
-         Lia akkor is jobb nő és kedvesebb is és viccesebb is és anyuék is jobban szerették, meg én is és… - kezdi el felsorolni Lia előnyeit, mire elkapom a tarkóját és erősen összecsípem rajta a bőrt rajta, amitől felszisszen.
-         Nem kell felsorolnod, hogy milyen volt. Tudom, vele éltem, de vége van érthető? – Sziszegek mérgesen. – Nagyon jó lenne, ha elfelejtenétek mind, hogy valaha hozzánk tartozott! Mert már nincs itt és nem is lesz soha többé. Az, ami köztünk volt nem volt több egy fülledt románcnál, amit mindketten élveztünk, de több úgyse lehetett volna belőle. Csak egy kislány, én pedig férfi vagyok és egy igazi vérbeli nőre van szükségem, olyanra aki nem elrohan, hanem szembenéz a problémákkal – jelentem ki határozottan, bár én is tudom, hogy hazudok, mégis megteszek mindent, hogy elhitessem a környezetemmel, de legfőképpen saját magammal, hogy már nem fáj az elvesztése, mert nem szerelem volt köztünk. Igen, ez az új taktikám. Hogy bejön-e? Még nem tudom, csak remélni merem, hogy igen. Talán ha eleget hangoztatom, hogy ez az igazság, végül én is elhiszem, akkor pedig a barátaim és a családom is kénytelen lesz elfogadni, hogy ez a valóság. Az átírt valóság.
-         Tanulj meg hazudni Niko – sziszeg az öcsém, mire elengedem a nyakát, amit fájdalmasan dörzsölgetni kezd. – Tudod, kezdem azt hinni, hogy lehet, hogy hat év van köztetek, de ő mégis jóval érettebb, mint te. Még, hogy férfi – horkant fel. – Olyan vagy, mint egy ostoba kamasz, akinek megsértették a hiúságát és most piával meg ribancokkal vigasztalódik, akik elhitetik vele, hogy mekkora ász, pedig csak egy szánalmas romhalmaz vagy nélküle semmi több. Mintha nem is a bátyám lennél – morog, majd tüntetőleg a mellette ülő felé fordul, bemutatkozik neki és nem szól hozzám többet. Utálom, hogy ennyire éles a szeme a lelki dolgokhoz, de Tia időben megérkezik a pezsgőmmel, ami megakadályozza, hogy itt egy divatbemutató kellős közepén, az első sorban omoljak össze.
Igen, Oli szavai pia nélkül totálisan megsemmisítenének.
Ő is tudja, hogy Lia és én örökre össze fogunk tartozni. Hisz rá vártam egész életemben, ugyanúgy ahogy ő is rám. Hiába más úton haladunk, mi ketten örökre egyek leszünk, hiába tagadja. Hiába tagadom.
Hisz odabent, legbelül, tudom, hogy látni akarom, hogy vissza akarom kapni azokat a gyönyörű boldog perceket, amiket hagytam kicsúszni a markomból.
Vissza akarom kapni őt. Hisz ő a mindenem.
Talán Los Angelesben újra láthatom, talán mindent újra kezdhetnénk akkor. Talán együtt öregszünk meg.
De miért érzem úgy, hogy erre túl kevés az esély?
Nem baj, ha nem is jön vissza hozzám, akkor is szeretni fogom. A szívem képtelen lenne hűtlen lenni hozzá.
Mindig várni fogok rá.
Mindig.